Followers

Friday, November 1, 2013

YSK Graphic Design


Bismillahirrahmannirrahim .
Alhamdulillah dan bersyukur kehadrat illahi kerana dengan jayanya tamatlah sudah tugasan saya sebagai seorang pelajar praktikal di YSK Graphic Design . 1 November 2013 detik dan saat saat akhir berada di YSK . Btw thanks to abah sebab give me the idea to choose this company :) Big thanks for you abah for help me searching this company . i love you abah . Banyak kenangan selama 5 bulan lebih praktikal dekat YSK . 

(1) Dialah teman , dialah sahabat , dialah kakak , dialah cikgu , dialah yang banyak memberi tunjuk ajar selama aku praktikal di YSK Graphic Design . Bekas students USM . (KAK HANIM) .
Comel orangnyaa , baikk , pendengar setia and yang pentingg cool n sportingg . Thanks kak hanim .
(2) Rakan sepejabat MIRUL merangkap adik ipar guaa yang sukaa buli guaaa -_-" tkpee boleh jmpee lagi sebab adik ipar kan .
(3) SHAPIX si kaki buli yang suka kacauu orang , chubby chubby orangnyaa , pendek pendek n cute cute . HAHA 
(4) Abg BJ yang sangat kelakar n suka bergelak ketawa dekat office n suka makan . Design abang ni memang mantap . Bekas students UITM :)
(5) ABg NAZRI haaa abang ipar nya si MIRUL yang sukaa ejekk aku selalu kat office . Orang panggil dia ASTRO ^^ HAHAHA
(6) MAMAT si budak sengal yang suka tengking tengking oranggg . grrr geram jeeee laaa aku !
(7) ALONG ni orang kuat company . Selalu menyirap dengan dia , susah kalau orang nak suruh di buad kejeee . memang susah ! HAHA gatal orangnyaaa . kihkih sukakan kak hanim , selalu buli kak Hanim .
(8) AZMAN ni haaaa dulu mula masuk segan lagi nak tegur , then lelamee dahh okay n mula rapat , then aku bergurau sikit dengan dia terus tak bertegur sapa sampailah aku habis LI -_-"
(9) MIZI ni baru lagi dekat YSK , btw diaaa memang baik n pendiam , nak bergurau pun tahu caranyaa . mintak tolong pun buad :)
(10) Thanks jugak dekat BOSS n TOKEISO menerima saya practical di YSK Graphic Design Sdn Bhd .

* Sejuta kemaafan dari saya seandainyaaa ada tersilap kata atau terkasar bahasa selama saya praktikal di YSK tanpa sedar mahupun tidak sedar . 
* Sejuta Terima Kasih kerana selama saya praktikal di YSK korang semua banyak membantu tak kira dalam sesuatu kerjaa mahupun menjadi teman borak dikala kebosanan :)
* Walaupun praktikal selama 5 bulan jee , korang semuaa dah macam family dah :)

AKU AKAN MERINDUI KALIAN SEMUA ^_*"

YSK GRAPHIC DESIGN SDN BHD
STUDENTS POLYTHECNIC MUADZAM SHAH PAHANG
GRAPHIC DESIGN

No comments:

Post a Comment